توضیحات آگهی

​آموزشگاه آشپزی وانیل تهران
۰
موسس و مربی آموزشگاه آشپزی وانیل خانم الهه بیگدلی
بهترین دوره های آشپزی در آموزشگاه آشپزی وانیل
یادگیری رو متوفق نکنید
با خیالی راحت ثبت نام کنید. برگزاری دوره آموزش آشپزی تحت نظر بهترین اساتید پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، اعطای مدرک بین المللی آشپزی فنی حرفه ای به هنرجویانی که در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.

کیفیت دوره های آموزش آشپزی
کلاس آشپزی مقدماتی و پیشرفته غذاهای ایرانی
با مدرک معتبر
​​​​​​​ کلاس آشپزی مقدماتی و پیشرفته
آموزشگاه آشپزی وانیل
آموزش آشپزی آموزش کیک و شیرینی انواع دسر

دوره فینگرفود کلاس فینگر فود دوره تخصصی فینگر فود1
دوره فینگرفود کلاس فینگر فود دوره تخصصی فینگر فود
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
پرطرفدار
۵۰۰,۰۰۰ تومان
دوره آشپزی درجه یک
دوره آشپزی درجه 1
۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان
۱,۵۳۰,۰۰۰ تومان
۱۰ درصد
کلاس آموزش دسر 1
کلاس آموزش دسر آموزش انواع دسر بین المللی در تهران
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
کلاس ویژه
کلاس آموزش کیک خامه ای مدرن 1
کلاس آموزش کیک خامه ای مدرن با مدرک بین المللی آموزشگاه آشپزی
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
پرطرفدار
۵۰۰,۰۰۰ تومان
زمینه آموزش شیرینی ماکارون1
دوره آموزش شیرینی ماکارون همراه با ترفند‌های حرفه‌ای
۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان
جذاب و حرفه‌ای
آموزش حضوری سوسیس و کالباس در تهران 1
آموزش حضوری سوسیس و کالباس در تهران
۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
پرطرفدار
۵۰۰,۰۰۰ تومان
دوره آموزش باقلوا کلاس آموزش طرز تهیه باقلوا1
دوره آموزش باقلوا کلاس آموزش طرز تهیه باقلوا
۷۰۰,۰۰۰ تومان
فشرده
آموزش کیک های کافی شاپی 1
آموزش کیک های کافی شاپی با مدرک فنی و حرفه ایی
۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۸۰۰,۰۰۰ تومان
پرطرفدار
۲۰۰,۰۰۰ تومان
دوره آشپزی بین المللی آشپزی ملل
دوره آشپزی بین المللی آشپزی ملل کلاس آموزش آشپزی ملل
۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان
پرطرفدار
۲۵۰,۰۰۰ تومان
دوره های شاخص آموزشگاه آشپزی وانیل
یادگیری آموزش آشپزی بهترین مهارت
یادگیری بهترین مهارت

راستش را بخواهید هر مهارتی که داشته باشید می‌توانید به کمک آن کسب درآمد کنید. اما برخی از مهارت‌ها مثل آشپزی خیلی روی بورس هستند و اگر آن‌ها را بلد باشید به سرعت کار پیدا می‌کنید.

مدرک معتبر فنی حرفه ای
مدارک معتبر پایان دوره

بعد از برگزاری دوره از هنرجو دو آزمون کتبی و عملی گرفته میشه و اگه هنرجو بتونه در این آزمون حد نصاب نمره رو بیاره، گواهینامه یا همون مدرک فنی و حرفه ای رو دریافت میکنه.این مدرک رسمی در خارج از کشور نیز معتبر هست. این مدرک قابل ترجمه بوده و همچنین برای دریافت وام یا تسهیلات مورد استفاده قرار می گیره

ورود به بازار کار
ورود به بازارکار

مدرک فنی و حرفه ای بیانگر مهارت انجام یک شغل یا حرفه بوده که دارای اعتبار در بیش از 70 کشور را داراست و باعث جذب بهتر و سریع تر در بازار کار داخل و خارج شده و همچنین اعتبار مدرک رسمی فنی و حرفه ای برای مهاجرت و استخدام بسیار بالا بوده و افراد می توانند با استفاده از این مدرک، ویزای کاری دریافت کرده و اقدام به مهاجرت کنند.

تعامل با آموزشگاه آشپزی
تعامل با آموزشگاه

چنانچه داوطلب اخذ مدرک فنی و حرفه ای هستید، برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد مدرک سازمان فنی و حرفه ای و مزایای آن، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. جهت دریافت مشاوره، با این آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

سایر دوره های آموزش آشپزی
شیرینی های فرانسوی
شیرینی های فرانسوی
کباب زن تخته کار
کباب زن تخته کار
نان های حجیم
نان های حجیم
میوه آرایی
میوه آرایی
دسر ساز بین الملل
دسر ساز بین الملل
تزئین کیک فوندانتی
تزئین کیک فوندانتی
فینگرفود
فینگرفود
ژله تزریقی و تصویری
ژله تزریقی و تصویری
آشپزی درجه 1
آشپزی درجه 1
بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران
​آموزشگاه آشپزی وانیل تهران در زمینه ارائه آموزش آشپزی و شیرینی پزی کشور اقدام به برگزاری دوره های متنوع و کاربردی بامحوریت دوره های ورکشاپ و عملی کرده است. جهت نیل به این هدف برای تمامی کلاسهای آشپزی و شیرینی پزی از مربیان مجرب و حرفه ای در این حوزه استفاده شده است همچنین با ضبط ویدیو های آموزشی در استدیو تخصصی آموزشگاه آشپزی وانیل تهران و برگزاری دوره‌های آنلاین افرادی که به هر دلیل امکان شرکت در دوره های حضوری آکادمی را ندارند می توانند شرایطی مشابه و چه بسا بهتر از دوره های حضوری را تجربه کنند .
اکثر دوره های فوق کاملا عملی و ورکشاپ بوده و مواد اولیه و ابزار از طرف آموزشگاه آشپزی وانیل تهران تامین میشود. جهت یادگیری دوره های آشپزی و شیرینی، می توانید با کارشناسان آموزشگاه آشپزی وانیل تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به شرکت در دوره آشپزی ایرانی حرفه ای هستید می توانید به آموزشگاه آشپزی و شیرینی پزی وانیل در منطقه 22 تهران مراجعه نمایید، و در صورتی که ساکن سایر شهرهای ایران هستید برای شرکت در کلاسهای آموزش آشپزی می توانید در دوره آموزش آنلاین آشپزی وانیل تهران شرکت کنید.

بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران
مدیریت آموزشگاه تلاش نموده است تا با به کار گیری مدرسان با تجربه و تحصیل‌کرده تا جای ممکن فضای آموزشی اکادمیک و در عین حال صمیمی را برای هنرجویان به وجود آورد. یکی از امتیازات این آموزشگاه بعنوان بهترین آموزشگاه آشپزی در تهران وجود مربیان متخصص و با تجربه، ارائه مدرک بین المللی آشپزی، تجهیزات و آموزش ها ی به روز و… می باشد.
وانیل بهترین اموزشگاه آشپزی در تهران با داشتن ویژگی های ذکر شده یکی از برترین مراکز آموزش آشپزی می باشد که افراد می توانند با اطمینان خاطر به این آموزشگاه مراجعه کرده و به یادگیری موضوع مورد علاقه خود بپردازند.

خدمات آموزش آشپزی حضوری و آنلاین
کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با حضور در بهترین آموزشگاه آشپزی تهران می توانند دوره های مختلف آشپزی را به صورت تخصصی یاد بگیرند. این دوره ها توسط مدرسین حرفه ای آموزش داده می شوند. در انتهای دوره مدرک بین المللی ارائه می گردد. شما علاوه بر خدمات آموزش آشپزی حضوری، می توانید در صوت لزوم از آموزش آشپزی به صورت آنلاین نیز استفاده کنید. البته علاوه بر این دو، در ادامه می توانید از مجموعه فیلم آموزش آشپزی ایرانی و فرنگی هم برخوردار باشید