مزایا و معایب تبلیغات پیامکی چیست؟

15 / 100

بدون شک بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان یک کسب و کار است. اما همچون هر روش تبلیغاتی دیگری، پیامک نیز بدون اشکال نیست و معایب خاص خود را دارد. و البته این موضوع اهمیت بسیاری دارد که قبل از اینکه تبلیغات پیامکی خود را شروع کنیم، مزایا و معایب استفاده از سامانه پیام کوتاه به عنوان یک روش بازاریابی را درک کنیم تا بتوانیم از آن به درستی استفاده نماییم. مطمئن هستم که با مطالعه این پست شما آگاهی لازم در این زمینه را پیدا خواهید کرد و جواب این سوال را می‌دانید که آیا بازاریابی پیامکی برای تجارت شما مناسب است یا خیر. بنابراین با ما همراه باشید.

مزایای تبلیغات پیامکی را بشناسید!

مطمئن هستید که پیامک تبلیغاتی شما خوانده می‌شود. تلفن همراه برای افراد یک وسیله بسیار شخصی قلمداد می‌شود و آنها به طور مرتب گوشی خود را چک می‌کنند. بنابراین به احتمال بسیار زیاد پیامک شما ظرف مدت کوتاهی خوانده می‌شود. در واقع آمار جهانی نشان می‌دهد که بیش از 95% پیامک‌ها توسط دریافت‌کنندگان باز می‌شوند. بنابراین با استفاده از پیامک انبوه شما مطمئن خواهید بود که پیغام شما توسط مشتری دریافت و خوانده شده است.

شما می‌توانید پیام خود را در لحظه به مشتری برسانید. از آنجایی که پیامک در لحظه ارسال و دریافت می‌گردد، شما می‌توانید اخبار و پیشنهادات فوری خود را از طریق آن برای مشتریان ارسال کنید. آمار نشان می‌دهد که اکثریت پیامک‌ها ظرف چند دقیقه بعد از دریافت توسط مخاطب باز می‌شوند و این یعنی پیامک بهترین وسیله برای انتقال پیغام‌ها در لحظه است.

مشتریان واکنش بهتری نسبت به پیامک نشان می‌دهند. پیامک یک ابزار خوب برای ارتباط و ترغیب مشتری است. این موضوع را به یاد داشته باشید که هنوز جمعیت بسیار زیادی هستند که از اینترنت استفاده نمی‌کنند. اما همه تلفن همراه دارند و آنقدر هم سرشان شلوغ نیست که نتوانند به یک پیامک ساده پاسخ دهند. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک شما بازخورد خوبی خواهد داشت.

توجه: شما میتوانید جهت ثبت نام در پنل ارسال پیامک به سایت پک یار مراجعه نموده و علاوه بر مطالعه کامل اطلاعات در سامانه نیز ثبت نام کرده و جهت ارسال پیامک به مشتریان اقدام نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط